You can't judge me after this

Hellååååå. ;D idag har jag varit och ridit sanbia med hennes nya medryttare. :) hon red vilje... verkar vara en bra tjej så det kommer nog bli bra dethär. Gick ialf bra att rida o så, men helvete vad mörkt det var, jag satt och halvt grinade :P Så skulle vi ta galopp uppför en backe, vilje bockade så hon ramlade av ;O och han sprang förbi mig o sanbia, så sanbia vart asstressig och jag tappade stigbyglarna och galningen galopperade efter så jag höll på flyga av ja med, XD men klarade mig. Sedan fick vi iaf tag på vilje. :) så red vi hem. Hon var otroligt hård i munnen idag. höll på bli tokig..

Men nu sitter jag iallafall på alnö hos syrran, blir att sova här inatt. :) mysigt.. ska se en film alldeles snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0