Blame it on the beat

Sorry for being such a bitch, but you should know me by now?




Superkul att fota jossan och bellie, dock så kände jag mig seg.
Seg men glad :D jag tror jag ska satsa på denhär "sova 2 timmars grejen" allting är grymt kul. Enda nackdelen är väll att jag inte orkar göra så mkt. Sen så ja, glad är jag ju.. Så på alnö vare en kille som satt och mekade med sina bilhjul, så kollade ja på han, och såg att han var snygg, så när han kollade upp mot mig kunde jag inte låta bli att säga : oooh ;) Josse höll på skämmas ihjäl. haha jag bara garvade jag. 



Ville åka ut till Sanbia idag men jag är helt slut, och jag måste städa rummet, suck :( Men imorgon blire sanbia <3 Ja och nu sitter jag och väntar på att farfar ska ringa, vi ska åka ut till pappa och hämta lite grejer som jag har där. :) Måste snabba på nu så jag är klar när han kmr. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0