You will be on tonigth

Where to begin? :) Middagen var jätte trevlig.. kul att träffa alla osv. Sen så var ju det personer som förstörde stämningen, och nu hoppas jag du läser dethär pappa. Dethär är anledningen till att du inte står med i min blogg nå ofta. När jag väl ska nämna dig så är det inte posetivt... Jag är sjukt besviken att du inte hade mer vett och respekt för farfar att du var tvungen att sabotera, vara barnsligare än en 3 åring och strunta i alla andra. Fortsätter du såhär så kommer du bli ensam.. och nää, nu vill jag fan inte ha nå samtal/sms om att jag är dum.



Nästa grej då, runt nio tiden tog jag bussen till syrrans kompis Tessan, där satt vi och drack vin och Irish coffée. Trevligt trevligt, :) sedan skulle vi dra in på Aveny, vi stog en timme? och frös, sedan hade min syrra skämt ut mig så mycket så pallade inte stå kvar, sätter syrran på navet och sedan går jag hem. :P Kul kväll ialf, kunde slutat bättre heeelt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0