she wanna do it all nigth long

Hejsan, :D Idag tog jag en välbehövd hehehehe, sovmorgon... Det var sjukt skönt. Jag låg och tittade på typ halva stardust igår, stängde av den klockan tre. Klev upp, gjorde mig iordning och åkte sedan ner på stan, träffade söt ida gav henne hennes grejer.. Sedan mötte sedan upp Mattias :) han följde med mig snällt och tålmodigt att leta lösnaglar osv. Sedan tog han och jag samma buss till njurunda, =) den stackarn BOR ju därute.


Ridningen på Sanbia gick asbra dock var hon SEG, var typ som om hon festat hela natten. :P haha.. hur mysigt som helst var det, lite varmare väder hade inte gjort mig nått XD



nu ska jag sätta på mig mina lösnaglar som jag köpte


Kommentarer
Postat av: Mattil

Njurunda är grymt! :D

2009-10-12 @ 22:25:12
URL: http://stunned.blogg.se/
Postat av: karin

sötponnyn <333

2009-10-14 @ 14:39:55
Postat av: Sara

Gud, vad söt häst! =)

2009-10-14 @ 15:02:13
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0