Get your head up high



Idag har jag haft en riktig PMS bitch dag XD Varit riktigt grinig..
Tex så fick mamma sig en utskällning, hon sa nått i stil med till micha " ne micha, skaffa inte barn. Dom är bara skrikiga och trotsiga, tills 3 års ålder är dom kul " och då flippade jag, skrek och frågade varför hon skaffade barn om hon var sån jävla barnhatare, att själva grejen med att skaffa barn är ju att uppfostra och blablabla. Hon stod som ett frågetecken.. Jag fattar själv inte vad som flög i mig, men det lät så jävla korkat av henne att säga så. :P som sagt, PMS bitch. Get away.


Nu sitter jag och är egentligen dötrött, men inte supersugen på att sova. what to do in this hard situation? ;) förövrigt så kommer min ubersöta kusin LINUS på besök på lördag. tror dom stannade tills tisdag, så jag har en sovkompis jag, :D och gud vad vi ska spela.. Sist han var och hälsade på umgicks jag knappt något med honom, jag var ju helt förstörd då. Var knappt hemma. >.< Men denna gång ska jag vara en riktigt bra och snäll kusin. Han är bäst, min lilla spelnörd :D Fan vad jag ska vinna över honom i buzz. måste ringa honom nått i veckan och påminna honom om monster rumble och alla dom spelen. :) funfun.


Har ni förövrigt missat mitt lilla fail med att jag råkade få tuggumi i håret i lördags? det blev en rätt stor tuss jag fick klippa bort då, så idag när jag stod och borstade håret hittade jag en till tuss, var bara att hämta saxen och klippa mer, Less jag blev. :p fick klippa typ 2-3 ifrån hårbotten. SUCK! mitt älskade hår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0