I wanna see you strip

Jag och ida ligger i sängen och pratar, så hon vet att jag har ett öga på en kille som hon varit med. Snygging.. mmyes. ;) Så hon ligger och berättar om hur han är med alla och blabla.

- Han kommer bli kär i dig... PASSA DIG!

hahahaha jag höll på dö, hennes inlevelse var helt underbar. :D Jag säger åt henne att vi kan byta lite killar, och innan hade jag frågat om peters msn, så hon får för sig att jag vill ha han, så hon säger: FAST, du gillar inte korta killar? ***  KOLLAR VÄLDIGT SNETT *** HAHAHAHAHA XD Det är härligt att ha en bästavän att dela ALLT med. ;)


Kommentarer
Postat av: Peter

de där ska ja komma ihåg... :o

2009-10-25 @ 23:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0