If you dont lie to me

H0h0, varit ute hos lilla king, jag och smirre tog bussen dit och blablabla. King är iallafall söt. Haha.. och ni vet dendär killen som vet ALLA busstider, alltid åker buss och känner alla busschaförer? :P han satt iallafall idag på "min" buss och åt snor, XD jag höll på garva ihjäl mig.





Ringde även mamma när jag satt på alnö och vänta på bussen hem, så sa hon att jag glömde att berätta om detdär bråket som blev igår i kön till aveny. Alla vet ju hur mkt jag älskar mina skor? mm i love them. My precious..




* En blondin jävel ställde ner sin cider, sedan sparkar hon till den så hela mitt ben och mina skor blir fulla i cider, så jag frågade rätt trevligt: Var detdär nödvändigt? så hon började tjattra om marken var fri och grejer, så lägger sig hennes kompis i, så flippar min syrra. blablabla...

Så säger dendär blondinens kompis:

- Men du sparkade ju cider flaskan på mig.
- Men är du dum? det har jag inte gjort.
- jo det har du!
- HELT SERIÖST! tror du jag skulle sparka en jävla cider flaska med mina snygga skor på dina fula?
då såg hon ut såhär " :O :O :O " oså sa hon tillslut
- Mina skor var förmodligen dyrare. (skitnöjd)
- Och det spelar någon roll när dom ser förjävliga ut?


Sen stog dendär störiga jävla blondinen och sa till sin kompis
" jag ska iallafall prata med vakterna " så jag blev less tillslut och frågade vad fan hon skulle säga? men nej det kunde hon inte svara på. ÅÅÅH less jag blev. Det roliga var, att själv var dom 24-26 år. :) och gissade på att jag var 22 år. haha : O ska jag ta det som posetivt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0