In your eyes I see me

kommit hem från sanbia nu. :) det gick superbra därute, dock så måste vi träna på galoppövergångar, blir inte alls bra när man bryter av från galopp till trav. Så det blir förmodligen det imorgon. Men ja.. det gick iallafall bra :D hon va lite skvättig men annars så.

Min cpbärbara dator har även gått och blivit utvecklingsstörd, den stänger av sig hela tiden. :@ jag blir så förbannad. GAH!! Sitter och väntar nu på att micha ska komma, så ska vi ta bussen till alnö (hon bor ju numera där) så ska jag sova där inatt. Kan bli kuligt.

Jag, mamma och kenth satt och pratade nu vid bordet om killar, så sa jag till henne att jag oftast faller för långa smala killar, så mamma ba: Men guuuud vad kul om du blev kär i värsta tjocka killen. :D Så kenth ba: JA! en kort tjock kille, en liten fridolf. Jag bara skrattade ^^ dom har fantasi allafall. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0