My fire is still burning

Igår kom jag hem halv sju, HALV SJU?! en aning less var jag. Men det var en kul kväll iallafall. Dock så vaknade jag tolv imorse och ville nästan grina för min hals gjorde så ont. Och mina halstabletter tog slut förut :( Men iallafall.. började med att nejad gick upp på dansgolvet och dansade, så jag hittade nya vänner. Blev som sagt UPPDRAGEN att dansa, jag hoppas för gudsskull att alla var så fulla så dom inte minns. SNÄLLA? Men det var kul. nästan....... ;p


Justja, i början av kvällen så satt jag ju med nejad, så kmr hans *viftar på huvudet;)* kompis. Så han säger att han känner igen mig, från ljustadalen.

- du är 91:a va? :)
- NEJ, jag är 89:a.
- HEHEHEE :$
- fuck you.

Men han var inte den enda som gissade på att jag var 18-19 år. Det trodde dom flesta. Men det är bra tror jag? jag vill inte se ut som 100 år. Icke!

Sen så gick vi ut ett tag, jag johan och ante. mitt upp i allt så kmr johan springandes och säger:

- NAZLIE, du har hockeystjärt eller hur?
- HAHAHAH whot?! :O
- JA, men du hade förfan hårdare röv än Anton,
och han spelade tillochmed hockey.

hahahaha XD sjuuuuukt. Men fan, nu måste jag spela TV-spel med linus innan han blir så rastlös så han börjar tugga på tv-spels dosorna! :O hörsHEY!




gammal partybild på jossan får förklara hur kul kvällen var;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0