There was a time when

Hade så jävla tråkigt förut så bestämde mig för att åka till ida, fick även skjuss av gulliga lilla henke till henne. ;) TACK!! betalningen sköts som vanligt genom natura. ;) hahahaha (hoppas henke slutat läsa min blogg) HEHEHE :$ Hemma hos ida såg vi på idol och pratade och myste ...... PÅ VARSITT HÅLL ALLTSÅ!!! Hon sminkade och fixade mitt hår också.

Och ida har ju förmodligen världens sötaste mamma, och det är så kul att skoja till det med henne. Så när hon kom hem så började jag viska (så hon skulle höra)

- Men göm er, skynda göm er!!! och ida hakade på och sa
- GÖM SPRITEN, GÖM SPRITEN´


haha ;p sedan när jag skulle ner till bussen så ropar hon när vi kmr ner för trappan " vart ska ni då? " ida svarar " på fest" hon ba: vart då? ida blir tyst, så jag ba: IDA SÄG PÅ NAVET !!!! SÄG NAVET!!! :o så hon ba: Navet :D hahahaha ;D I just love it, ;)

Nu sitter jag i sängen med min gulliga lilla kusin, jag har nyss lurat av honom lite chips. ;-) Gav han en boll som han lekte med ilska med, och medans åt ja av hans chips, WIN - WIN situation.

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHA, Han är så skön. Dom har nyligen skaffat katt, så jag ba:

- Linus hur ofta plågar du katten då?
- ALDRIG? det är lotta som gör det.

HAHAHAH lotta är våran moster ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0