To the walls give in

Hej dåligt humör :) Dagen började bra, åkte ut till älsklings sanbia och var på jätte bra humör. Började bli lite smått irreterad när sanbia inte ville komma ihagen, ringde kenth och be han kolla bussen så jag kunde planera ridningen. Så för de första är han SEG och säger tiden konstigt. Och på det så lägger han inte på mobilen, (min är ju mongo så jag måste stänga av mobilen om idioter som han inte lägger på) känner hur sjukt irreterad jag är.. Rider iaf ut på sanbia, och hon segar på och går i sin egna drömvärld, så jag sitter där skitsur XD.

Efter en stund går det ialf över, ringde mattias och han spelade på gitarren "tears in heaven" i telefon till mig, gulligt ;P.. Så när jag kommer till busshållplatsen blev jag på riktigt dåligt humör, kenth jävel hade kollat bussen fel, så jag fick sitta där i 50 minunter och frysa. GAH ;@ jävla cpless jag är ..............................................

Har iaf nyss tagit en vaaaarm sköndusch, och nu sitter jag och snart kastar datorn i väggen för spotify reklamen är så jävla störig, FU. Nu ska jag föna håret. stick o brinn, HEY ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0