Where are you now?

1. Vädret utanför mitt fönster: möörkt

2. Lyssnar på just nu: where are you now -

3. I går gick jag och lade mig: runt 12 halv 1?

4. I dag vaknade jag: 11 typ

5. Jag har på mig:  pyjamasbyxor, linne

6. Senaste person som ringde mig: Kenth

7. Senaste person som jag ringde upp: eh, ;o Ida.

8. Senaste person som skickade sms till mig: Jonte

9. Senaste person som jag skickade sms till: Jonte

10. Senaste vän jag addade på Facebook: Eh, :D minns inte.

11. Som addade dig: :P

12. Senaste person som mejlade mig: HEHEH

13. Senaste sajt som jag kollade på: Facebook

14. Ska göra idag: Ska sova snart

15. Bra eller dålig dag idag? helt okej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0