You don't even care

Nu sitter jag ute på alnö hos syrran :) Jag, alice och ariel (hennes två katter). Har varit här i typ en timme, har tänt ljus så det är riktigt mysigt här. Me like :) Så ska snart lägga mig i soffan med hennes katter och se på TV. Micha var väldigt tveksam att låna ut hennes lägenhet, hon fick för sig att jag både skulle ha fest och sexparty. HALLÅ? ofta! :D so not my style;).

Så när jag stog på busshållplatsen påväg till alnö skickade jag ett sms till micha och skrev:

" Detta är ett masssms, jag har fått lånat syrrans lägenhet och har fest. Vi är 25 personer nu. Musiken, drogerna och sexleksakerna är fixad. Det är bara att komma färjevägen ** /Nazlie :) "


Hahaha själv stod jag och asgarvade, fick till svar tillbaka " haha jättekul " Men nej micha. du behöver inte ens vara orolig. Det är bara jag och dina katter här. Inga droger, INGE SEX .. dock musik. :) (men inte på vräkningsnivå).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0