you don't know where to start

Have you ever had someone steal your heart away
You'd give anything to make them feel the same




När jag kom hem från stallet bytte jag snabbt till mina underbara pyjamasbyxor, <3 jag har flyttat in i dom. La mig i soffan och kollade på TV med mamma. Det sög. Så jag satte mig och farmade lite på farmwille. Alltid kul... =)

Idag på bussen så tappade en halvsöt kille sin vattenflaska så den hamnade vid min fot, han tog snabbt upp den och gav mig sedan världens leende.. Och detdär satt jag sedan och tänkte på hela bussresan (ja, jag höll tillochmed på att missa min egna busshållplats) Tänk att en sån liten sak kan få en människa på så bra humör. :) det är magi... helt klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0