People are hard to understand

What was I to you? The girl you screwed to get over being screwed?



Mamma kom in i köket förut, (jag har min dator härinne förtillfället) rätt bra faktiskt, har bättre koll härinne. Hahaha (a) Men så frågade jag iallafall om jag kunde sova inne hos henne, hon sa att det var okej, men förtydligade " du kan ju inte flytta in hos mig :O " EH jo? det kan jag.. några veckor iallafall! Kenth trivs nog bättre inne i mitt rum, han hade lämnat sin "Hockeytabell" och TOPS :| haha på mitt nattusbord. arg jag blev ^^ snart ska jag gå och sova. :) innan ska jag pussa lite på mina kattungar.. Har även bestämmt att kattungen får fortsätta heta Kami, den passar faktiskt i det. Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0