When you lost it all




Ida ligger i sängen och tittar på nån svensk cp film eller nått, verkar hel knasig.

Tyst som ett lamm är hon också. hel tråkigt. :P Jag själv sitter i idas stol med min bärbara i knät.. är en aning less på allt, men jag är tamefan van vid dethär laget. Näe nu har jag total lessnat jag med. Känns bra faktiskt. =))

Imorgon ska ida upp svintidigt, hon ska börja praktisera på Åhléns, så det är bara för mig att kliva upp tidigt också. men suck.. Men aah. det är nog nyttigt det också... Ska åka hem och droppa datorn, sedan drar jag ut till Sanbia. :) ska bli myspys. Nej nu ska jag försöka få ut lite snack ur ida innan vi ska sova. :D sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0