look beside you and be strong

Idag vaknade jag upp och trodde att mitt liv var slut, :P usch det var sååå inte okej. iallafall så åkte jag ut till King idag, :) underbart att se honom.. ååh sötis. Sedan så åkte jag hem, hade sinnessjukt tråkigt så gick hem till sandra. Så åkte vi till Dino ute på alnö och fixade och donade. OCH VET NI? Sandra körde. XD jag var riktigt nervös i början, men det gick riktigt bra. :D hon är duuuuktig. <3

Sedan
åkte vi hem till henne och där har vi varit och umgåts nu i massa timmar, hur kul som helst. :) Fått en litet sånt där " wake-up-call " IGEN ^^ får se hur länge det håller i sig denna gång.

Nu?
tänkte jag faktiskt sitta här en stund och snoka lite, sedan blir det sängen för min del.

Imorgon? UTGÅNG!!! :D längtar som bara den.. ser ut att bli memento. åhoo.. och ska även hinna med att gå på stan och shoppa lite med min älskade syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0