You can count me in



Ojojoj, helt otroligt men ahh, Nathalie Uhlán är vaken klockan 08:49.
Faktiskt varit vaken sen 8, men har duschat & fikat. Fan vad glad och peppad man blir av dethär underbara väret, åh vad underbart det är. Iallafall så har jag ätiti havegrynsgröt & äppelmos till frukost, gud vad gott det är, :p hela sommarn tvingade ida mig att äta det. Och nu gillar jag det tillochmed.


Nu tänkte ta och göra mig iordning lite och sedan ska jag ta en
promenad ner till stan, ska på möte på centrumledningen klockan 11. :-) Sedan blir det väll att gå hem och nörda framför sims eller nått. Fan vilken the sims nörd jag blivit. Inte okej. ;)


Ut och njut av det underbara vädret med er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0