Don't wanna scream tonight

Kort om dig
1. Har du haft sex?
Jadå :)
2. Hur gammal var du när du miste oskulden? 16
3. Ångrar du det? inte ett dugg.
4. Med vem var det? Robin Sellén
5. Var detta pinsamt att svara på? nix

Allmänna frågor
5. När hade du sex senast? typ 1 månad sen?
6. Med vem? En loser :P
7. Var han/hon bra? säger ingenting så har jag ingenting sagt
8. Med vem har du haft bäst sex med?
9. Hur gammal var den älsta du har haft sex med? 28
10. Favoritställning? Mischan, ;>
11. Var hade du sex senast? I min säng
12. Hur gammal va den yngsta du haft
sex med? 18 :$ hehe.
13. Vad heter den snyggaste du haft sex med? nummer 5 :P


Om du hade fått välja

Ge eller få? ge
Din eller någon annans säng?
min =)
Ha sex med ditt ex eller med en okänd?
Med mitt ex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0