sleeping with the enemy

Ja igår blev det ju sämst updatering. verkligen SÄMST! :-) Men som sagt så träffade jag ju, JA.. jag är stolt.. jag säger det igen STOREBROR Petter. :D Jag höll typ på att dö av att jag var helt skakis. Vad säger man till sin storebror efter 10 år? Men jag tycker det gick bra. Jag ramlade inte ihop och dog.

Jag gick även hem från jobbet några timmar tidigare, det blev lite konflikter och jag pallar verkligen inte. Jag fungerar inte så. :p Fan vad jag kommer få skit för det.. h0h0.. Så jag gick på birsta med mamma, micha & madde en stund, sedan åkte vi hem.



Jag stressade som fan, hann träffa Robin också. Det var kul även fast han mest retades. men han är så söt så det är okej.. hehehe (k) Efter det hem och duscha, stressa sig iväg till sandra. Där fixade vi oss. och vi umgicks och drack och myste på. Var även ner på stan ett tag, sög =) sedan gick vi hem och sov.



världens bästa sandra <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sen när började du å röka? :p

2010-02-16 @ 19:20:40
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/
Postat av: nazlie:)

fest röker ^^

2010-02-16 @ 20:53:37
URL: http://nathalieuhlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0