stuck in love with each other

Oho :) mysig kväll.. Kvällen startade med att jag fick tjata hit sandra, vi umgicks lite.. insåg att NÄÄ vi måste göra nått. Så sandra visste av en *host* fest vid sallyhill. Så vi drog med oss Othilia och drog dit. Jag höll seriöst på avlida och seriöst på att koka av ilska. Jävla småbarn som går runt och är nå jävla "mini nazister/rasister" Ena killen ville jag bara knycka ihop och kasta i en sjö... ORKAR INTE!



Så jag tvingade med mig Ottis & Sandra till Johan.. JAA! vi tvingade honom att umgås med oss.. det är lite synd om honom. Pierre, Markus, Erik & Nicklas var även där. Och docksöta Alice. :) jävla söt hund dedär. Så vi har suttit där och umgåts.. :) alltid lika trevligt där. Vissa folk är ju så sexiga så jag satt bara och log hela kvällen jag.. I was wery satisfaid, lr hur fan de stavas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0