the beat drops

Igår så blev det en super kul kväll med sandra hos Johan :)
Där även Markus & Alice var.  Alice är kanske världens sötaste lilla valp, :D
Tänkte sno med mig henne hem, men jag fick lixsom inget riktigt bra tillfälle..



Iallafall så blev det att se hockey och dricka lite och bara umgås. very funny..
sverige vann om jag fattade det rätt? typ 2-4 ? ;| hehehehe.. inte så inne.
Blev en massa snack iallafall om Johan verkligen hade varit på Island och
sett sånnadär stora fåglar och valar, ;) Kan det verkligen stämma? he-he.

Såklart att det kan, men det var otroligt kul att alla satt och verkligen inte
trodde på det, :P enligt mig iallafall.. haha.. =)


Stackars Johan var så less på oss tillslut att han somnade.
Och vägrade vakna när vi försökte väcka honom ^^
Jag & Sandra fick panik där ett tag och kollade om han verkligen andades.
Tur som fan gjorde han det. :D Så vi låste in honom och gick hem.
Runt fyra tiden var vi hemma. :) då blev de sängen påengång vill ja lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0