You don't even care

Just nu sitter jag hos min kära syster :) Hon står i duschen medans jag äter lite kladdkaka (a) .. det är nice det. Jag är jävligt trött, somnade i typ 1 timme förut i soffan. Micha var inge snäll, hon fotade mig.. GAH! let me sleep biatch ;-)..





Idag fick jag mitt första utbrott på jobbet XD haha.. Ne det kanske var lite onödigt att säga att dom var dum i huvudet 8-) Men jag kände verkligen så. Det har varit så sjukt mycket drama och jag har fan hanterat allt det på ett bra sätt, men nu kunde jag verkligen inte. Dålig dag + dålig hjälp = utbrott.. Rätt enkelt att förstå :P Har haft funderingar på att sluta, men endå känns det tråkigt så jag trivs så otroligt bra där.. Och i slutet av februari försvinner det mesta som skapat drama. :) Men klarar jag att stå ut 3 veckor? 


Kommentarer
Postat av: sabina

haha de är synd om dig och mig! xD

måste vara tråkigt på cybban utan mig!! mohaha ;)

2010-02-05 @ 17:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0