you trust me for no reason

Klockan är halv fyra och jag har precis vaknat upp ur kanske världens hemskaste dröm som skulle kunna hända mig. helt allvarligt alltså :<


Det var såhär, jag fick vara hundvakt åkt kanske vääärldens snyggaste kille (japp, han finns på riktigt dock så har han ingen hund) Så jag tackade ju ja... han lämnade mig själv i hans lägenhet, så jag är där med hans hund osv. Så efter ett tag tänker jag: " fan när han kommer tillbaka vill jag se snygg ut, så jag måste hem och göra iordning mig. " I drömmen bodde denhär snyggingen i bredsand (de gör han inte)

Och jag tänker jag går ut med hunden nu, åker hem och kommer tillbaka. Så går ja ut med hunden, och i trapphuset möter jag två jätte läskiga pitt bull hundar, jag går in med hunden igen. Men på nått sätt så har hunden lyckats lägga en sko på gräsmattan. Jag tänker att den tar jag med in när jag kommer tillbaka.

Jag sätter mig på bussen där jag får sitta med en pratig tant, när jag nästan är hemma får jag ett sms av den sjukt snygga killen:

" vart tog sko anneli vägen ? "
haha ja, han hade tydligen döpt sina skor. Jag smsar tillbaka :
" sko anneli?  :O "

Och sedan kommer paniken.. hur ska jag förklara att jag inte gått ut med hunden, jag har både hans tv-dosa och hemma nycklar i min jackficka? :) precis då vaknade jag.... XD fyfan.. det får aldrig hända. haha ;D nej nu ska jag fortsätta drömma hemska drömmar, godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0