he makes me weak with desire

Idag så har det varit en riktigt bra dag på jobbet :D Jag fick för det första stå en timme med new guy - aka LILO i informationen, det gjorde mig lite stolt då jag inte heller är så jävla kunnig och inte bör göra det. Men aa, Det gick toppen, om vi inte tänker på vilken otrolig attityd han har. :| Haha nej :) jag gillar honom, han är lite halvgalen som oss andra.

Sen sabina är ju lite haaaaaalvt galen hon med.. jag och sofie står i infon, så hör vi hur det knackar,

vi ba: ? så en gång till så
vi ba: men shit? :O vaaad?
så jag ba: står det nån i garderoben eller? :|
så hon och jag kollar och rädda som fan,
så vi ba: nääe, ingen där. haha, oså knackar de igen.
så vi ba: :OOOOOOOO så går sofie runt, ja men vem kommer fram då? XD

satungen sabina som står och jävlas. hahaha, vi vart fan rädd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0