I'll think of you tonigth.

Haha ja, igår så spelade vi girlz sms roulette. haha XD fan vad kul det var. Men vissa sms tog verkligen emot att skicka. "Hej! jag tror jag börjar få känslor för dig." den var fan den jobbigaste, som tur var så hamnade den hos Johan, och han förstod att vi höll på med smsroulette. SKÖNT XD haha.


Hade massa olika, här är några XD

Förlåt.. jag fick precis reda på att jag har klamydia.
Hej! jag tror jag börjar få känslor för dig.

Goda nyheter! jag ska bli mamma!
Jag blir så vansinnigt kåt av dina tår.
Jag måste säga en sak... jag är lebb.
Är du med på en trea?
Onanerar.



Nu ska jag fixa mig lite, sandra kommer och plockar upp mig om 30 minuter. :) vi ska till alnö och se när Jossan och Bellie hoppar. spännande :D




Och varför i heeeeeeela världen tycker mamma det är fruktansvärt roligt att jag blev nockad av en hund igår (en as snygg sibirian husky) så att jag började blöda näsblod! :P hur kul var det lixsom? omg. Just ja. jag stod ju och flirtade med en polis också. SÄLLAN NAZLIE!! SÄLLAN :D uniform, ggrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0