might be easier to say than to do

oho.. :) Igår jobbade jag ju kväll... jag kom 1 timme försent, jag låg från 9 till 11 och snosade, :P haha jag var helt död. Men har iallafall sovit hos min syster 2 nätter i rad nu. Mysigt. Igår slingade jag hennes hår, såg lite film och sedan la vi oss och sov. Eller ja.. försökte allafall.



Nu på morgonen tog jag en VAARM skön dusch. Me like. Det är ju så jävla kallt här. sommar? yes. Och så sitter jag i michas soffa och fikar, så springer ariel över hennes ansikte XD HAHAHA jag höll på dö av garv. Inte micha :D hon blev arg. Tsssss. ;) nu ska jag göra mig iordning för jobbet. :-) jobbar kväll. 11.30 - 20.15 sedan blir det nog att umgås med vilda sandra :D hope so (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0