this is some shit

visste du..

att jag vill ha - sanbia <3
att min senaste kyss
- var rätt mysig.
att min senaste kyss var med - tsss :D
att jag lyssnar mest på - britney spears :)
att jag pratar - mycket om hur bäst jag är
att jag inte gillar - folk som inte står upp för sig själv
att min första riktiga kyss - hehehe.. jaduuu :P
att jag avskyr när folk snackar - massa onödigt snack
att kärlek är - fuck that
att jag gillar att - pyssla ;)
att jag alltid kommer att - älska jimmy <3
att jag är hemligt förälskad i - Sandra :)
att sist jag grät var - jag minns inte. ;O
att min mobiltelefon är - i hallen
att när jag vaknar på morgonen - Vill jag bara somna om igen.
att innan jag går och lägger mig - kollar jag på tv.
att idag har jag - jobbat och slitit :P
att jag just nu tänker på - att jag ska fixa med mitt cv.
att i kväll ska jag - fixa med mitt cv XD haha.
att i morgon kommer jag - jobba & åka till arbetsförmedlingen.
att jag hoppas - att folk lär sig ta ansva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0