Angel on my shoulder

är du kär?
Nej det är jag icke :)
vem var din senaste relation?
Robin
hur många pojkvänner har du haft?
one :)
har du varit otrogen?
ja råkade visst det.
har någon varit otrogen mot dig?
ja, det lilla aset :D
har någon varit otrogen med dig?
Hela tiden :)
kände du hans/hennes pojkvän/flickvän?
njaoo
vem kramade du senast?
Syster säkert
vem kysste du senast?
vet fan inte :o vart mycket förra helgen.
skulle du säga att den var bra - dålig?
säkert bra!
har du haft sex med någon?
nej inte en enda jävel, :/ oskuld!
har du haft sex med fler än 2?
Jaa
har du haft sex med fler än 4?
yes
har du haft sex med fler än 6?
jag vägrar säga ja där, :) VÄGRAR..
vem hade du sex med senast?
Vad hette han nu igen? :/ :/ glömt bort.
skulle du säga att du får tillräckligt med sex?
nej ^^
har du haft sex utomhus?
Icke
har du någonsin ljugit för att få sex?
Haha, vad ska jag ljuga om? jag är 15 år? kanske så!
vem är den äldsta samt yngsta du haft sex med?
8 år äldre, 2 år yngre.
har du någonsin sovit med en kille utan att haft sex?
Absolut, vem tror du jag är :O?
har du sagt nej till någon som velat ha sex med dig?
yesyesyes :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0