Don't bring me down today

Igår så tog jag cykeln hem till sandra, var där ett tag och sedan kom hennes kompisar Tomas & Oskar och hämtade oss. Han körde som en riktig biltjuv och jag var riktigt rädd. = inte okej. Så åkte vi hem till Oskar, och där såg vi först nån knasig film, typ hela filmen hanlade om hasch :P kul...... Sedan såg vi " panorama activity " men vi såg inte klart hela. Men den verkade bra iallafall. :)



Runt 2 tiden skjussade Oskar äntligen hem oss, :P jag & sandra tjatade säkert i 30-40 minuter, hahaha ;p Jag var måttligt less. Jag tyckte så synd om ilska som var ensam hemma. Så när jag kom hem gick jag ut med henne & sedan la jag mig och sov i soffan :) Vaknade av att ilska låg i sängen, haha vad ful hon är :p


Idag har jag & syster varit på birsta och shoppat lite
, blev en tröja, kofta & ett turkost nagellack. =) Så nu tänkte jag faktiskt lägga mig i soffan med smirre och titta på Unga mödrar, huhu jag är helt besatt i den serien :p älskar dom.. Och mitt barn (om jag någonsin skaffar vill säga) ska heta Cecilya :) Utalas Cicilaya. Såå sjukt fint.

Sedan ikväll tänkte jag måla naglarna & göra hårinpackning om jag orkar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0