Im not the same girl

Inatt var det första natten i min underbara lägenhet ;D Jag trivs som fisken i vattnet, jag var uppe till 3 och fixade och donade. Så det mesta är fixat. Jag har fortfarande inte nån soffa, leveranstiden har blivit försenad så jag är sjukt irreterad :P

Har inte hunnit fixa bilder ännu på lägenheten men sandra kanske kommer ikväll :) så hon skulle ta med sig sin kamera så lägger jag upp bilderna imorrn eller nått ;D hihi..



Sandra & tyson var iallafall och hälsade på mig igår, åt kakor & drack saft ;p haha sjukt mys. hihi. Snart ska jag, mamma & kenth gå & handla, har ju ingen mat hemma :o haha.. har bara torrvaror & yougurt, inte okej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0