I've come a long way

Woho! nu är jag glaaaad ;D Min älskade mobil gick ju sönder i tisdags, jag fick ett sms och den bara började haka fast sig? så någonting har gått sönder förmodligen displayen, den går att använda helt normalt när man inte drar "upp" den. annars blir skärmen helt svart bara. Så har gått och varit as arg för mitt kvitto har varit spårlöst borta. Har letat som en galning.


Så nu låg jag i sängen och funderade lite oså bara tändes det en tanke och jag bara " OHHHH, hoppas den ligger i ilskas mattunna, haha och det gjorde den, :D så imorgon ska jag ut på birsta och lämna in den, tydligen får man tillbaka den efter 3 veckor? fyfaaaaan :o hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0