Love me or let me go

Idag så var jag på studie besök på min praktikplats
som jag börjar på den 5 juli. =) blir nog bra detdär.




Sedan gick jag hem & så åkte jag, mamma, kenth,
ancha & linus ut till Anchas pappas stuga där vi har grillat, fiskat & myst ;D
Hur kul som helst dom få gångerna jag inte satt och tänkte på att jag ville skjuta ilska.

Kenth fick iallafall en gädda på kanske 1kg :p
och så jag bara " WOHOOOOO, jag vill hålla i den "
så han bara : ja men håll den här ' i gälarna '
så tog jag tag i den, och den var ju sjukt slemmig,
så jag fick panik och bara kastade i den i vattnet XD

Så kenth bara " eh nathalie, man släpper inte i dom riktigt sådär "
Men vadå? ;) han fick sig en liten åktur, han gillart. hahaha (a)






Jag är så jäkla trött så nu ska jag och linus spela lite tv-spel
och sedan ska vi nog fan sova :p Imorgon ska jag till siba & polisstationen.
JOBBBIIIIIGTTT! ska lämna in telefonen och förmodligen köpa en digitalkamra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0