One last breath

Efter jag hade haft mitt lilla utbrott och min livskris så ringde jag mamma en stund, hon tipsade om att se på "Daniel & Viktorias bröllop" jätte intressant tyckte jag. INTE! Så jag satt på det och tittade en stund när prästen började babbla om att man bör " Tänka i flera led framåt innan man gör en handling " stängde jag av tv:n och la mig & sov. Jävla skit tv.

Dom kunde inte haft liiiiite hänsyn till att jag faktiskt
precis insett att det är just det jag inte gör, jag gör saker
som passar mig för stunden. gah!




Vaknade iaf tillslut, gick upp och gjorde iordning mig lite,
sedan gick jag och mötte syster på hemköp. Så gick vi hem till mamma.
Har ätit middag och sett på tv och så tog jag ett bad, fan det var överskattat.



Funderar på att slå på en film och mysa ner mig i soffan med lite vindruvor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0