The way you move

Imorse när jag vaknade kunde jag inte stödja mig på mitt ben, jag kunde inte ens sätta ner den i golvet. Ringde mamma & grinade och sa att vi måste åka in på sjukhuset. Så tryckte i mig en ipren och då blev det mycket bättre :) nu kan jag gå på den men de gör färjävla ont, och blå/lila har den börjat bli. Inte okej.





Har varit på birsta med mamma, ancha & Linus :) blev 2 par skor & såndär "linda" till benet. och ett armband också, så lite gladare blev jag.



Ikväll ska jag fixa med packningen, jag älskar att packa :D
Ska bli sjukt kul att åka ner till bålsta en vecka. Me like.. och bra väder
ska det vara :P steka och utnyttja deras pool, blir såååå av :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0