Down to earth

Igår blev verkligen dendär kvällen som jag sagt att jag vill ha XD Jag kände imorse att jag ska fan aldrig mer dricka, dels för jag var så jävla bakis och för att jag kanske gjorde lite onödiga grejer under kvällen.

Men jag och ida hade en helt sjukt kul kväll.. Började med att fixa oss hemma hos Ida, hon sminkade mig och fixade mitt hår... jag blev supersöt. (a) Sedan drog vi ner till stan där Findus var på fest hos sina kompisar =) Så vi var där och drack och umgicks med dom, det vart faktiskt en hel del folk där. Kul :)



Runt 12 tiden skulle alla domdär dra sig ner på krogen så jag & ida gick hem till Johan och umgicks med dom som var där, Dendär nicklas vill man bara kidnappa, binda fast i en stol och tvinga att berätta alla hyss han kan. :D haha.. Jag tror aldrig jag träffat nån som ser så sjukt lurig ut hela tiden.


Så nyss har jag pratat med ida, hon sitter på bussen på väg... JAG VÄGRAR SÄGA HEM! för sundsvall är ditt hem. Hon är påväg ner till stockholm igen. Buhu... jag ska iallafall hoppa in i en dusch nu, sedan ska jag ut till henne och hämta mina grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0