everywhere I go

Igår fick jag sån sjuk hemlängtan så jag var tvungen att åka hem och sova i min egna säng, det var underbart. Men nu laddar jag för att INTE åka hem nåmer, :P för redan efter en timme var jag less på vara hemma.


Just nu sitter jag "hemma" på alnö och väntar på segisen sandra, :D jag vet fan inte hur länge jag har hållt på att tjata på att hon ska skynda sig. Jag har trååååkigt. >.< Så ska tvinga med henne på ica och köpa lite godis osv tills ikväll :) .. Ikväll är det FREDAGSMYS som fan, jag och sandra ska äta tacos, godis och se massa film och mysa.



Sedan har jag ett litet test jag klurat på som sandra ska få göra efter vi sett en skräckis, :D HAHAHA hon kommer aldrig klara det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0