He'll tell you anything

Inatt var det helt jävla omöjligt att sova, jag låg och tänkte på allt möjligt, hur jag vill göra med håret.. vad jag ska göra hos micha nu när hon åker. ååh, jag blev så less. Jag var tillochmed så trött så jag hamnade i en dvala, så jag "drömde" att jag fick ett sms, där det stod " var glad och le " jag bara " I just did ;) " Så då vaknade jag och var tvungen och kolla om jag drömt, sedan somnade jag om.

Sedan fortsatt vi smsa, så tillslut dendär bara " vad gör du? " Jag bara : "ligger och är skitirreterad på kenth, han sitter och kollar på barnprogram, det är nå jävla ekkorar som skrattar " hahahaha, och då vaknade jag XD hur fan kunde jag veta att det var ekkorrar?

Whatever, har försovit mig för cyberia, så nu ska jag fixa mig lite och sedan åker jag ut och jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0