Im becoming insane

Idag var jag och sandra duktiga nog att kliva upp klockan 10, Då gjorde vi iordning frukost. Efter det tog vi och gick ut på en promenad, hur härligt väder som helst & sandra bjöd mig på en twister, woho mycket glad tjej :D Så gick vi hem igen satt och ute i solen och pratade och myste i solen.



Michas katter har innegångsförbud idag tills klockan fyra, det är som sagt jätte fint väder så dom kan minsann hålla sig ute. Alice har väldigt svårt att acceptera det så hon har försökt nu att klättra in genom den lilla springa på balkongen som är öppen. Gah!! Dom andra är duktiga nog att inse att det lika bra är ute och leka.



Sandra har åkt hem för bara en liten stund sedan, jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning och äta middag, sedan ska jag åka hem till sandra så ska vi hitta på någonting ikväll. Blir nog roligt det ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0