Im ready so take me

Sämst uppdatering, JAG VEEEEEEEET! men jag har fan festat och umgåts. Jag har fan itne haft tid. Så nu lägger jag upp lite bilder och ger er en liiiiten förklaring :P


Fredag: fest hos carro, vilket var riktigt roligt.. Vi spelade lite " jag har aldrig" och det var bara allmänt kul. Sedan drog jag på allstar tillsammans med Nejad, och blev även efterfest i korsta.









Lördag: Jag, sandra & mimmi drog på lokalfest i gångviken, dansade en hel del och umgicks med the awsome girls :-D Riktigt roligt att vi fick med oss Mimmi, hon är grym (y), HAHA.. även så gick jag och mimmi från gångviken hem till mig i skönsberg, tog ca: 1 timme och 40 min. Tur man hade sånt skönt sällskap.





Söndag: Mimmi & Sandra kom ut till mig och sov, vi bakade kladdkaka.. ELLER SNARARE jag bakade, dom såg på TV. Sedan åt vi den. spelade lite "sanning & konsekvens" och på natten låg vi och pratade om leksaker vi lekte med som liten. :) sjukt mysigt hade vi det.




Kommentarer
Postat av: mimmi

tack för en underbar helg!! =) <3 den var awesome!

2010-03-30 @ 13:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0