Tears don't fall

Jag har världens hemskaste morgonhumör, jag har nog det. :P

Iallafall sitter jag och mamma och fikar, så berättar jag för henne att jag ALLTID drömmer att jag tappar tänderna och att det börjar bli jobbigt. Och sedan känner jag hur irreterad jag känner mig, så jag säger till henne - Fan jag skulle behöva skälla på någon ;o ..

Så kommer kenth in, så berättar jag för mamma att vi ska få en ny kille i våran grupp, så säger kenth:

- Det kanske är dendär killen utan tänder du drömmde om.
- NÄE KENTH, det var jag som drömde att jag tappade MINA tänder........... *paus*
DIN ................ hårlösa jävel!!!!!!!

och jag lovar, efter jag fick säga att han var en hårlös jävel så kändes mitt liv mycket bättre ^^ Nu ska jag fixa mig och sedan åker jag till cyberia, hej & hå. Ikväll och 2 dagar till jobbar jag till 20.15, blä :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA

2010-03-08 @ 19:59:08
Postat av: Eva

Du är mer lik din faster än vad du tror... =D

Jag har haft samma drömmar i flera år... men nu har jag haft de drömmarna på länge. Kramen från faster

2010-03-08 @ 22:05:07
URL: http://www.luckan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0