turn out the ligth

Igår så åkte jag ju ner på stan och mötte upp ida, jag var så jävla nervös hahaha. kändes som det var vårt första möte någonsin, men efter att jag fått en kram så släppte allt och det var hel lugnt.

Så åkte vi hem till ida, hennes mamma gjorde jätte mysig kvällsfika åt oss, sedan gick vi upp på hennes rum och pratade åt choklad och myste, :D Även att jag blev nästan tårögd när vi gick upp för trappan till hennes rum, alla minnen från sommarn bara kom upp. :P Den var awsome..

Ikväll ska jag och ida ha så sinnes sjukt kul :D Vad som än händer så kommer det bli kul, jag får umgås med världens bästa Ida och bara det ska bli underbart. Jag ska försöka hålla mig i skinnet. :D Jag är orolig att jag ska faila hårt som fan och göra kvällen tråkig för ida XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0