I got to promise

Mitt nellypaket var i ånge klockan 7:22 imorse, undra om det hinner ner till sundsvall idag? :O HOPPAS !! har ju beställt 3 par skor och lite nagelgrejs och värmeskydd till håret. Iallafall så är jag vaken nu, har legat i 1 timme och snozat, var 7:e minut, XD haha.. illa.




Justja, hur roliga var dom inte på jobbet igår då? vi stod och pratade jag, linus, erik & sofie. Så sa jag att dom skulle spränga kassaskåpet och sno alla pengarna, så erik bara :

- Jaa och så lämnar vi ett läppstift inne i kassaskåpet så fattar alla att det var du!
hahaha, känns ju lite otippat att dom skulle koppla smink med mig 8-) INTE

Så linus bara :
- Eller så lämnar vi en tom 2 liters coca cola flaska där inne, då fattar alla att det är sofie. Och det tyckte jag var hysteriskt roligt XD

Whatever, nu ska jag fixa håret och sedan åker jag ut och jobbar och sliter.. HEJDÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0