You have made your choice

Igår var jag ju som sagt på sjukt dåligt humör, tog med mig ilska hem till micha för att se om alice ville komma in, icke sa nicke. Så tog jag och ilska bussen hem igen.. Så vi sätter oss längst bak, HELA bussen är tom. iallafall i korsta hoppar det på 3 "killar" dom var väll 25-30. Så ena killen kommer och ska sätta sig längst bak, så jag drar i ilska men hon ville inte flytta på sig, så jag bara


- Ursäkta, men msåte du sitta längst bak? *skitsur*
- Ja, det måste jag.
- JA MEN DET VAR JU MOGET, idiot.
- jag är allergisk mot hundar, kan du sätta dig någon annanstanns? *världs dryg*
- men förfan, om du hade kunnat läsa så står de att djur ska sitta längst bak.

* så börjar han klappa ilska *

- Kan du låta henne vara?
- nej
- Hon bits.. kan du låta henne vara?
*fortsätter klappa*
- Hon verkar inte så elak.

- MEN IDIOT JÄVEL, FÖR HELVETE RESPEKTERA.
- vad står det på halsbandet?
- My precious.
- vad heter hon?
- ILSKA!
- ilska? vad är det för ett namn?
- ETT NAMN!!! !
- hon verkar inte så arg.
- Okej...... låt henne vara
!

Så börjar han klia henne och bara " dethär gillar matte ;)  "
så såklart börjar ju jag asgarva, XD han var så jääävla dryg, så hans kompis säger iallafall:

- Snart åker du på en smäll.
- Du får slå mig :)
- JAG VET!!!!!


jävla muppar, låt mig vara när jag är på dåligt humör... haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0