Tell no one about tonigth

Ilska var riktigt sur på mig, jag ville klippa klorna på henne men som vanligt ville hon inte det. så hon fick raseri utbrott på mig. jag hade lust att mörda henne. :) men denna gång valde jag att kontrollera mig själv. När hon lugnat ner sig lite tog jag och borstade henne, fyfan vad hår det lossnar. Sedan dammsög jag henne. hahaha ;> hon såg mycket fundersam ut till det.



Tillslut tog jag mig i kragen och gick ut på en promenad med henne ner till vattnet, släppte lös henne där så hon sprang och jagade stenar och badade lite. :) jag älskar att se henne sådär lycklig. Och det var riktigt underbart att få sitta och slappna av och bara titta på vattnet & njuta lite. Sedan började såklart ilska att bli hyper och ville ha all uppmärksamhet.. lilla mupp.. men även fast hon är som hon är så är det svårt att låta bli att älska henne. Min älskling!


( en smal ilska 2008 ;p haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0