How you dooing?

Nu har jag äntligen fått kolla på Bella & Tyra show.


Jag har haft nån såndär sorts hatkärlek till kissie. Jag tycker hon är döcool som kör sitt eget race säger helt störda saker och det rör henne inte i ryggraden, visst.. hon går över gränserna ibland. Men det är lite det som gör henne.

Blev aningen less på Bella när hon drog upp bröstoperationen. VAFAN?!??! palla. som sagt det är 2010.. Vad fan spelar det för roll om hon har större bröst? Om nu Kissie har IQ i (jag har ingen aning om hur mkt man kan ha) men om vi säger att en normal har 10 i IQ. Men kissie har 11. Inte fan blir hon en 5:a för att hon skaffar större bröst? KOM IGEN! :S

Sure, hon var en aning omogen med att sitta där dryg och otrevlig. Men hon kom åtminstonde dit. Jag hade fan aldrig gjort det. Som hon "mobbat" bella under flera års tid men endå går dit. Starkt. :)

ILOVEKISSIE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0