Come to an end

1. Berätta om första fyllan.
Den var tillsammans med ida i granloholm, vi vart absolut helt sinnessjukt fulla och gjorde bort oss totalt. Den är oförglömlig :P

2. Berätta om första kyssen.
Jag tror jag skippar det, haha.. blä.

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Finns så många ;) (hahahahah)

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
äldsta: 28
yngsta: 16
(peddo nazlie)

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
yes ;p mission complete

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Min ögonfärg :D

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Ögon & Leenden.

8. Favoritsexsoundtrack.

vi säger väll britney?

9. Vem är den senaste du kysste?
det var inte okej, så vi skippar den delen ;) he-he.

10. Vilken manlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Robbie williams, wenthworth miller :) ja tack

11. Har du ljugit för att få någon i säng?

haha.. säkert :P

12. Har du strippat för någon?
hahaha, hoppas inte.

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Att jag har :P

14. Hur många har du haft sex med?
jag vill säga 4, men det är 6.

15. Hur länge höll ditt längsta förhållande?
3½ år stod han ut ;)


16. Den du levt och upplevt mest med?
Måste nog säga Robin där.

17. Hur många har du varit kär i?
två och en halv stycken :)

18. Käraste ägodel?
ILSKA. utan tvekan... eller?

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?

att jag får flytta NU! :P

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
att dö.

21. Homo, hetero, bi?
Jag gillar killar. :D hetero?

22. Vem skulle du offra livet för?
mamma :)

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?

Jag vill inte ångra någonting jag gjort, så INGENTING! :)

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?

tror icke det, ;D

25. Ordet är ditt.
Nathalie Uhlán du är fan BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0